FANDOM

Rebecca (レ ベ ッ カ Rebekka) jest człowiekiem z planety Blue Garden. Jej celem jest zdobycie miliona subskrybentów na Kanale Aoneko.

Wygląd Edytuj

Jest jasnoskórą dziewczyną o jasnych, blond włosach sięgających do pasa, ozdobioną czerwoną spinką po lewej stronie głowy i dużymi, niebieskimi oczami. Para kolczyków w kształcie trójkąta zwisa z jej uszu wraz z naszyjnikiem przedstawiającym obraz serca. Jej ramiona są pokryte czarnymi i złotymi rękawami, które tylko pozostawiają jej ramię i dłonie widoczne; Ma na sobie niebieski kołnież, białą kurtkę, która obnaża jej duże piersi i jest stylizowana na zamek w kształcie serca zawieszony między klatką piersiową; przytulona prostą białą koszulą bez ram poniżej.

Uzupełnia swój strój dość krótką, czarno-złotą spódniczką z rozcięciem na boku i długimi czarnymi i złotymi butami.

Osobowość Edytuj

Rebecca jest raczej przyjazna i ma żywiołową osobowość. Lubi spędzać czas z Happim i chodzić do nowych miejsc, aby nagrywać filmy na Kanał Aoneko. Szybko też atakuje ludzi, których uważa za zboczeńców. Uwielbia jedzenie i będzie jadła tyle, ile będzie mogła, jeśli uzna, że jedzenie jest dobre.

Historia Edytuj

Fabuła Edytuj

Moce i Umiejętności Edytuj

Pilotażowe umiejętności: Rebecca wykazała się zdolnością do pilotowania Aqua Wing, jej statku, na przynajmniej podstawowym i prymitywnym poziomie. Nie jest jasne, jak daleko się to przeciąga, a nawet kwalifikuje się jako w pełni ćwiczona umiejętność.

Ekwipunek Edytuj

Aqua Wing (ア ク ア ウ イ ン グ Akua Uingu): Statek kosmiczny przypominający statek rybny, który może surfować po wodzie, lewitować i podróżować w kosmosie.

Kocie Uszka: Rebecca nosi opaskę w kształcie kocich uszek, kiedy nagrywa materiały na swój Kanał Aoneko.

Ciekawostki Edytuj

Walki Edytuj