FANDOM

Do Nieba, Gdzie Rozkwitają Kwiaty Wiśni jest pierwszym rozdziałem Eden's Zero, autorstwa Hiro Mashimy.

Streszczenie Edytuj

Pod nocnym niebem młody chłopak o imieniu Shiki obserwuje spadającą gwiazdę obok dwóch maszyn, nazwanych Królem Demonów i Michael. Król Demonów mówi Shiki, że gwiazda jest smokiem, podczas gdy Michael mówi, że kometą, ku rozbawieniu Króla Demonów. Następnie mówi Shiki, że któregoś dnia powinien opuścić dom i zobaczyć nowe ziemie i nawiązać kontakty z przyjaciółmi, nazywając je najważniejszą rzeczą na świecie, ponieważ będą tym samym gatunkiem i, jeśli będą płakać za ciebie, nigdy pozwól im odejść. Shiki myśli, że mówi o Michaelu, który twierdzi, że maszyny nie mogą płakać, ponieważ nie mają serc, do których Król Demonów mówi, że każdy ma serce, bez względu na to, kim są.

Wiele lat później młoda dziewczyna o imieniu Rebecca i jej kot Happy przybywają do Królestwa Granbell, aby nagrać filmy dla ich Kanał Blue Cat. Kiedy maszyny powiedzą im, że są pierwszymi klientami od stu lat, otwierają wszystko w Królestwie i rzucają skomplikowane otwarcie, choć Rebecca zapomina, by to nagrać. Później spotykają się z gigantycznym robotem w ramach zadania w parku, gdy nagle Shiki wyskakuje i miażdży go. Rebecca wścieka się i uderza Shiki, kiedy zaczyna szturchać jej ciało, sprawiając, że zdaje sobie sprawę, że jest dziewczynką. Następnie Shiki prosi Rebeccę i Happiego o bycie przyjaciółmi, ponieważ nigdy wcześniej nie spotkał innego człowieka, co powoduje, że obaj panikują i biegną z powrotem do parku, ale okazuje się, że za nimi podążał. Shiki przedstawia ją wszystkim maszynom i oświadcza, że ​​wszyscy są dobrymi przyjaciółmi, zanim zaczną świętować swojego pierwszego klienta na przyjęciu. Nieznane im maszyny łucznicze oglądają je przed udaniem się do zamku Granbell, aby poinformować króla o swoich gościach, mówiąc, że nadszedł czas.

W gospodzie Shiki mówi Rebecce, że chce odejść i zobaczyć świat, ale zostaje, aby naprawiać maszyny. Kiedy Shiki zasypia, Michael mówi jej, że Król Demonów przywiózł go na wyspę dziesięć lat temu jako jego wnuk, a oni opiekowali się nim, odkąd się załamał. Roboty oferują pokój na noc, ale nie wcześniej, niż Rebecca ścina Shiki'emu fryzurę.

Następnego dnia rano, Shiki budzi się, aby znaleźć jego włosy. Gdzie indziej, Rebecca budzi się na zewnątrz z nią i Happy przywiązany do palika. Gdy przybywa Shiki, król mówi, że zostali porzuceni przez stulecia przez ludzi po tym, jak stali się samoświadomi, co sprawiło, że roboty gardzą ludźmi. Dlatego zamierzają zabić dwóch i użyć ich do ucieczki, nawet mówiąc, że tylko pozwalają Shiki żyć z powodu Króla Demonów, ku jego niedowierzaniu. Gdy maszyny powalają wstrząśniętego Shiki'ego w ziemię, Rebecca ze łzami w oczach pyta ich, jak mogliby powiedzieć takie rzeczy po tym wszystkim, co zrobił Shiki. Pamiętając, co powiedział jego dziadek, że jeśli znajdzie przyjaciół, którzy będą płakać za nim, nigdy ich nie wypuści, Shiki zyskuje wolę walki i wysyła maszyny latające przed spotkaniem z królem.

Rebecca zostaje uwolniona dzięki Happy'iemy, który wyjaśnia, że ​​Shiki posiada Ether Gear, starą moc, która może wykorzystywać jego wewnętrzne zasilanie Ether, aby uczynić go tak silnym jak każda maszyna. Shiki pokonuje króla jednym uderzeniem, które powoduje upadek ziemi przed uratowaniem Rebecci i Happy, ujawniając jego Eteryczny Mechanizm Grawitacyjny, który pozwala mu płynąć wcześniej. Po wylądowaniu na swoim statku, Aqua Wing, Shiki mówi, że zamierza zostać, ale Rebecca wciąga na pokład i startuje. Po usunięciu Granbella, Rebecca ujawnia, że ​​była częścią Kosmicznego Sakura, a Aqua Wing jest statkiem kosmicznym. Tak jak Shiki rozumie, że są w kosmosie, ta sama spadająca gwiazda, którą ujrzał jako chłopca, przechodzi przez statek, a Rebecca odkrywa, że ​​jest Smokiem.

W Królestwie Granbell, Król i Maszyny ujawniają, że ich działania były sztuczką; lata temu wiedzieli, że ich baterie wkrótce umrą, więc Król Demonów poprosił ich, by odesłali Shiki, mówiąc, że zmienią wszechświat. Gdy roboty zaczynają dezaktywować się, Michael zauważa, że ​​gdyby ktoś poczuł taką samotność, nie życzyłby sobie serca. Gdy opuszczają planetę Granbell, Shiki ze łzami w oczach mówi, że roboty Granbella nadal są jego przyjaciółmi, dziękując im i przysięgając, że nigdy nie zapomną żadnego z nich. Gdy trio rozpoczyna swoją podróż, Shiki postanawia, że ​​ma zamiar zdobyć sto przyjaciół we wszechświecie, podczas gdy zauważono, że z czasem cały wszechświat pozna jego imię, Shiki Granbell.

Postacie Edytuj

  1. Król Demonów
  2. Shiki Granbell
  3. Micheal
  4. Happy
  5. Rebecca
  6. Mitra
  7. John
  8. Annie
  9. King

Bitwy Edytuj

Wykorzystane Moce, Zdolności i Umiejętności Edytuj

Użyte Moce Edytuj

Użyte Zdolności Edytuj

  • Styl Maszyny Demona: Ciężka Pięść

Użyte Umiejętności Edytuj

  • Lot
  • Walka Wręcz

Użyte Przedmioty Edytuj

Nawigacja Edytuj