FANDOM

Shiki Granbell (シ キ · グ ラ ン ベ ル Shiki Guranberu) jest osieroconym człowiekiem wychowanym przez mieszkańców Granbell.

Wygląd Edytuj

Shiki jest jasnoskórym chłopcem o kruczoczarnych, szpiczastych włosach; które częściowo zakrywają jego skośne oczy i cienkie brwi. Nosi mały, biały bandaż na lewym policzku, a także czerwoną sakiewkę wokół talii. Jego główny strój składa się z czerwonej i czarnej, otwartej kurtki z kieszeniami po obu stronach klatki piersiowej. Dwie czarne sznurówki przyczepione do szyi kurtki wisi za głową. Pod spodem nosi prostą białą koszulę z dekoltem w szpic; czerwony wzór z przodu układa się w kształt litery "Y". Zielone workowate spodnie mieszczą jego dolną część ciała, z wyraźnym białym detalem po obu stronach. Jego wybór obuwia składa się z pary prostych, czarnych butów.

Osobowość Edytuj

Shiki wydaje się mieć beztroską, tępą i gorliwą osobowość. Przeżywając swoje życie w królestwie Granbell, nigdy przedtem nie spotkał innego człowieka przed spotkaniem z Rebeccą. Nigdy wcześniej nie widział innego człowieka, nie mówiąc już o innej płci, Shiki bardzo się podekscytował i zaczął obmacywać Rebeccę, zanim poprosił ją o bycie jego przyjacielem, co spowodowało, że był kilkakrotnie uderzany. Jest bardzo aktywny na działanie, gdy jego znajomi pozornie go zdradzili, zaatakował ich, aby chronić ludzi, których właśnie spotkał, idąc tak daleko, aby chronić nieznajomego i oferować mu pozostanie w tyle, aby zapewnić ucieczkę przed jego "przyjaciółmi". Pomimo pozornej zdrady Shiki nadal uważał Roboty Granbell za przyjaciół, kiedy wychodził, i łzy podziękował im za wszystko, zanim obiecał, że zawsze je zapamiętał.

Historia Edytuj

Shiki został sprowadzony do Królestwa Granbell przez swojego przybranego dziadka, Króla Demonów, gdzie spotkał Michaela z innym robotem i obserwował spadającą gwiazdę, którą, jak powiedział mu jego dziadek, był smokiem, do którego Michael powiedział, że to prawdopodobnie tylko kometa. Po tym, jak jego dziadek w końcu wyszedł w tryb offline, roboty Granbella nadal go wychowywały, gdy dorósł, i choć pragnął wyjechać i zobaczyć resztę świata, został, aby opiekować się robotami i naprawiać je.

Fabuła Edytuj

Obecna Saga Edytuj

Shiki spotyka Rebeccę i Happiego pokazanych po przybyciu do Królestwa Granbell, dosłownie wpadając na nich, gdy mieli do czynienia z ogromnym robotycznym potworem. Po tym, jak uświadomił sobie, że Rebecca jest kolejnym człowiekiem i został uderzony za zajęcie jej osobistej przestrzeni, zmuszając ich do ucieczki z powrotem do miasta. Po ponownym powitaniu, przedstawił je swoim przyjaciołom przed świętowaniem pierwszych klientów Granbella od stulecia, a następnie zasypiając. Po przebudzeniu odkrył, że jego włosy zostały obcięte, odkrył też, że roboty złapały Rebeccę i Happiego i próbowały je zabić, aby zabrać jej statek, aby zemścić się na ludzkości za porzucenie ich, który okazał się tylko aktem, który kazał Shikiemu odejść, zanim jego przyjaciele stracili baterię, zostawiając go samego. Po tym, jak Shiki i Happy uratowali Rebeccę od jego przyjaciół i zaoferowali, że pozostanie w tyle, aby dać im czas na ucieczkę, jednak Rebecca pociągnęła go za sobą, mówiąc: "Mówiłeś, że chcesz zobaczyć inne ziemie, prawda?" na które on odpowiada, że rzeczywiście to powiedział. Następnie rozpoczynają swoją przygodę w Kosmosie Sakura, a Shiki mówi, że tęskni za przyjaciółmi, ale pragnie zrobić jeszcze sto innych we wszechświecie.

Moce i Umiejętności Edytuj

Eteryczny Mechanizm Grawitacyjny: Używając Eterycznego Mechanizmu może kontrolować grawitację. Jest zdolny do zmiany kierunku siły grawitacji wokół siebie, co pozwala mu trzymać się ścian (przez grawitację na boki) i unosić się w powietrzu, wykonując grawitację do góry nogami. Jest również znana jako moc Ciemnych Wieków.

  • Styl Maszyny Demona: Ciężka Pięść (魔 械 流 重拳 Makai-ryū - Jūken)

Umiejętności mechaniczne: Shiki powiedział, że często dokonywał napraw robotów Granbella, aby zapobiec ich rozpadowi.

Ekwipunek Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Shiki ma to samo imię, co protagonista wcześniejszej pracy Hiro Mashimy, Monster Hunter Orage.
  • Imię Shiki oznacza również cztery pory roku (四季). Jest to zgodne z trendem Hiro Mashimy, w którym nazywał swoich głównych bohaterów na podstawie pór roku.
  • Wygląd Shiki wydaje się być mieszanką bohaterów Fairy Tail, Natsu Dragneela i Graya Fullbustera, dzieląc kolor włosów Graya i rysami twarzy Natsu.
  • Ponieważ Shiki nie spotyka się wcześniej z żadnymi innymi ludźmi, wydaje się nie mieć pojęcia o osobistej przestrzeni ani prywatności, ponieważ ciągle się szturcha i dotyka Rebecci, gdy się spotykają i pyta, dlaczego nie może wejść z nią do szatni.

Walki Edytuj

Nawigacja Edytuj